فیله ماهی سوخاری پمینا – 250 گرم

5 /0

فیله ماهی سوخاری تجربه‌ای لذیذ و خوشمزه از طعم دریا را به شما هدیه می‌دهد. این فیله‌ها با پوشش ترد و طلایی، عطر و طعم بینظیری دارند و به سرعت و سهولت آماده می‌شوند. این محصول خوشمره می‌تواند به عنوان پیش غذا یا وعده اصلی کنار خانواده و دوستان سرو شود. با سس دلخواه و کمی لیمو تازه به اصالت آن افزوده و از طعم فوق العاده‌اش لذت ببرید.

ارزش غذایی در هر 100 گرم
  • انرژی 170 کیلو کالری
  • قند 5.00 گرم
  • چربی 6.00 گرم
  • نمک 0.90 گرم
  • اسید چرب ترانس 0 گرم
ارسال رایگان ارسال رایگان برای سفارش‌های بالاتر از 450 هزار تومان
هدیه خرید بازگرداندن 5% مبلغ خرید به کیف پول
ضمانت سلامت تضمین سلامت و اصالت محصول

ناموجود

فیله ماهی سوخاری پمینا؛ سوخاری خوشمزه، سریع و آسان

فیله ماهی سوخاری پمینا یک تجربه بی‌نظیر از طعم و بافت است که با هر لقمه‌اش حسی از تردی و نرمی را به شما منتقل می‌کند. فیله ماهی سوخاری پمینا طعمی دلپذیر و لطیف را با خود دارد که می‌تواند حتی حساس‌ترین ذائقه‌ها را نیز راضی کند. این فیله به هنگام سرخ شدن به رنگ طلایی و شکننده در می‌آید که نظر هر ذائقه‌ای را به خود جلب می‌کند. فیله ماهی سوخاری پمینا محصولی از90 درصد فیله ماهی سی بس، پودر کنتاکی، روغن مایع گیاهی سویا و ادویه‌های مخصوص تهیه شده است.

غذاهای آماده و نیمه‌آماده منجمد پمینا، با فناوری انجماد سریع و به‌روزترین تکنولوژی، منجمد شده‌اند و به همین دلیل در تهیه آنها از هیچ مواد نگهدارنده‌ای استفاده نشده است.

راهنمای پخت فیله ماهی سوخاری پمینا

اگر به دنبال یک وعده غذایی لذیذ هستید، فیله ماهی سوخاری پمینا یک انتخاب عالی است که حتما شما و خانوده‌تان را شگفت‌زده خواهد کرد. این محصول خوشمزه، با سبکی ترد و طعمی بی‌نظیر به شما تجربه‌ای متفاوت از غذاهای دریایی ارائه می‌دهد. برای به‌راه افتادن عطر این محصول لذیذ در خانه و ترد و طلایی شدنش، می‌‎توانید آن را به مدت 30 دقیقه در دمای محیط قرار دهید تا از حالت انجماد خارج شود و سپس برای حدود 6 دقیقه در تابه یا سرخ‌کن، سرخ کنید. اگر هم می‌خواهید غذای سالم‌تری را سرو کنید، می‌توانید فیله ماهی سوخاری پمینا را به مدت حدود 12 دقیقه در فر با دمای 220 درجه سانتیگراد بپزید. استفاده از مایکروویو برای آماده کردن این محصول توصیه نمی‌شود.

برای تزیین بیشتر، می‌توانید از سبزیجات تازه یا سالاد‌های رنگارنگ همراه با فیله‌ها استفاده کنید. همچنین این فیله‌های خوشمزه را می‌توانید در کنار سس تارتار کاله و سس چیلی تای کاله سرو کنید و مهمانی خود را با طعمی فراموش نشدنی هیجان انگیز کنید.

آنچه باید درباره فرایند انجماد سریع بدانید

آی کیو اف، مخفف کلمات individual quick freezing است که برای فریز کردن طیف گسترده‌ای از مواد غذایی، از میوه‌ها گرفته تا سبزیجات، غذاهای دریایی، گوشت و مرغ، انواع نان و رول‌ها و حتی پنیر و پیتزا و پاستا ایده‌آل است.

در روش آی کیو اف، محصول منجمد شده حتی بعد از یخ‌زدایی هم کیفیت مناسبی داشته و رنگ، بو و طعم آن حفظ می‌شود. غذاهای آماده و نیمه آماده پمینا، با روش انجمادسریع و در کوتاه‌ترین زمان منجمد می‌شود و همین فرایند به حفظ ارزش غذایی و کیفیت مواد اولیه آنها کمک می‌کند.

  • 90 درصد فیله ماهی سی بس
  • پودر کنتاکی
  • روغن مایع گیاهی سویا
  •  ادویه‌های مخصوص

نظرات

5 /0
از 0 دیدگاه

نظرات

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیله ماهی سوخاری پمینا – 250 گرم”

پرفروش ترین های این گروه